Czym pachną święta?

Cześć kociaki!

Dziś post z serii świątecznej. Pogadamy sobie dziś trochę o zapachach świątecznych, więc mam nadzieję, że wam się spodoba.




 Tak prezentuje się moja kolekcja zapachów z kringle candle i nie pamiętam skąd są te dwie świeczki.
Kringle kupiłam w Lublinie w wysepce w Felicity po około 10zł z tego co pamiętam ale ręki sobie uciąć nie dam, bo nie jestem pewna.
Mam jeszcze woski z yankee candle, które przedstawię wam po przedstawieniu tych



 Tutaj mamy do czynienia z panem o zapachu goździków.
Ja lubię zapachy przypraw, a ta jest intensywna jak dla mnie idealna na zimowe wieczory. Niestety u nas jest piękna wiosna tej zimy. Wracając jednak do zapachu jeśli ktoś nie lubi zapachu przypraw albo intensywnych to nie polecam, bo w głowie może się zakręcić
To jest mój ulubiony zapach. Jest słodki i bardzo przyjemny. Moim domownikom się nie podoba ale męczę ich tą nutą zapachową, bo jest prześliczny no ale jeśli nie lubicie zapachów słodkich to raczej odradzam.

 Ten zapach idealnie wpasowuje się w klimat świąteczny. Ja niestety ale nie robiłam zapasów świeczek ostatnio więc nie kupiłam niestety zapachu pierniczków itp. i dlatego właśnie ta nuta będzie gościć w moim domu w ten okres świąteczny. 

Nie mogę określić tego zapachu... Podoba mi się ale nie wiem co mogłabym powiedzieć na jego temat więc jeśli chcecie skusić się to powąchajcie najpierw, bo kiedy go kupowałam mojej koleżance się nie podobał, a mi tak więc różne nosy to i różnie odbierane zapachy myślę jednak, że oprócz tego przyjaciela powyżej ten też zagości w moim domku ;).


To teraz lecimy z yankee.

 Ten zapach może się kojarzyć z kiblowym no i jak dla mnie troszeczkę taki jest ale dużo osób w recenzjach pisze, że dla nich ten zapach jest jak świeża choinka więc sami powąchajcie i oceńcie co myślicie na temat tego zapachu ;).
Myślę, że to podobny zapach do tego wyżej z kringle i ten też będzie gościł u mnie. 

 Czy mandarynki to świąteczny zapach? Zdecydowanie! Jak mogło ich zabraknąć w ten magiczny czas.
 To już raczej zapach letni dlatego właśnie jest szczelnie zapakowany i czeka na cieplejszą porę albo jak zatęsknię za truskawkami w zimie ;).

I ostatni zapach także jest świąteczny ale jednak dla osób lubiących zapachy przypraw więc też nie dla każdego. Ja osobiście bardzo lubię jak już mogliście zauważyć ;).

No, a na zakończenie idealnie wpasowujące się w ten klimat światełka, które będą gościć przez ten okres dość często jako tło ;).

 Pozdrawiam i do jutra 
Buźka!

 Jutro zapraszam na piosenki, książki i filmy świąteczne jeśli jeszcze nie wczuliście się w ten klimat albo chcecie sobie umilić świąteczne wieczory :).








Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :**