Książkowy tag walentynkowy

Cześć kochani!

Jako, że dzisiaj walentynki to wypadałoby zrobić jakiś post z tej okazji. Dlatego też dzisiaj zapraszam was na książkowy tag walentynkowy zapożyczony od tej pani *klik*.
Może przed całym postem prześle wam dużo buziaków i tego żebyście spotkali miłość swojego życia, wytrwałości w związku i żebyście świętowali nie tylko 14 ;).

Przejdźmy zatem po takim króciutkim wstępie do postu. Zapraszam!

1. Ulubiona historia miłosna
"Pamiętnik". Historia o wytrwałości  w związku nawet jeżeli już nie układa się tak jak dawniej.  Byciu ze sobą nie tylko jak jest pięknie i cudownie ale też przy problemach. Dla mnie taka miłość jest cudowna i chciałabym właśnie na kogoś takiego trafić kto będzie mnie kochał w zdrowiu i w chorobie ;).
2. Największe książkowe ciacho
Zdecydowanie anielskie ciacho z Angelfall. Zakochałam się od pierwszego przeczytania.
















3. Ulubiona książkowa para
Jak na dzień dzisiejszy to Katniss i Peeta wygrywają kategorię ulubionej pary. Nie mogę wyjść spod ich uroku, a książkę pochłonęłam na wakacje.
















4.Para, która działa Ci na nerwy?
Zdecydowanie Bianca i Wes. Przeczytałam "Duff" i stwierdzam, że w gimnazjum bym polubiła tę historię ale teraz w maturalnej klasie jednak jestem na to chyba za stara i nie porywają mnie takie historie. Ta para mnie wkurzała, działała na nerwy i jakbym mogła to bym ich udusiła :D.














5. Klasyka romansu
Tutaj jeszcze było po -ulubiona książka ale jednak to pominę, bo klasyka mija się z ulubioną histotrą
Jak dla mnie klasyką jest, a jakże "Anna Karenina". Miłość, zdrady, piękne suknie, związek z dużo starszym mężczyzną. To jest klasyka romansu :D!















6. Najsmutniejsza historia miłosna, którą kiedykolwiek przeczytałeś?
Oczywiście "Gwiazd naszych wina".

7. Najlepszy książkowy pocałunek?
Igrzyska śmierci tak myślę ;).

8. Najlepsza miłosna ekranizacja
Wydaje mi się, że "Gwiazd naszych wina", "Love Rosie" (poza tematem ale jak coraz bardziej zagłębiam się w pytania tym coraz więcej historii kocham!) "Pamiętnik" i najukochańsza historia z najukochańszych. Ekranizacja z 2004 roku "Upiór w operze"! Akotrzy dobrani idealnie ich głosy cudowne jednym słowem kocham i to idealny film na walentynki.

9. Ulubiony autor piszący miłosne historie.
Nie mam takiego :(.

10. Najgorszy romans wszechczasów
Haaa Anna Karenina zajmuje kolejne miejsce w tym zestawieniu z jednej strony klasyka, a z drugiej najgorszy romans :D. Mam nadzieje, że to się nie wyklucza ale tak zdecydowanie to z jednej strony klasyka jak dla mnie, a z drugiej właśnie najgorsza.













11. "Duma i uprzedzenie"- jaka piosenka kojarzy ci się z tą książką?
Wstyd się przyznać ale nie przeczytałam książki nigdy więc nie wypowiem się na ten temat.
















12. Ostatni romans/ historia miłosna przy której się wzruszyłaś?
Hmm... nie mam pojęcia chyba "Zostań jeśli kochasz". Dawno czytałam coś z romansem co mnie wzruszyło albo jestem bez uczuć :D.

 
13. Czerwień- kolor miłości ulubiona książka z czerwoną okładką?
W pierścieniu ognia! Całą serię kocham miłością nieprzemijającą :D    

14. Ulubiona historia miłosna z dzieciństwa?
Hmmm... . Książkę czytałam w 4. klasie- "Jezioro osobliwości". Od tej książki zaczęła się moja miłość do książek wtedy zaliczyłam pierwszego kaca książkowego. Darzę ją sentymentem, bo rozbudziła we mnie miłość do słowa pisanego dlatego jest jeszcze bardziej ulubioną historią z dzieciństwa :).

15. Jesteś rozważna czy romantyczna?
Zawsze myślałam, że jestem romantyczna potem, że jednak rozważna ale teraz stwierdzam, że jakaś taka pośrodku no ale na polskim o złotym środku się uczymy więc ja właśnie takowy osiągnęłam w tej kwestii :D


To już koniec mam nadzieję, że wam się podobało i zapraszam do podania swoich tytułów w tych kategoriach.
Buziaki :*

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy TAG :D (miło mi, że zainspirowałaś się nim na moim blogu :D) Wielu książek nie czytałam, ale na pewno po nie sięgnę ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://ksiazkowyswiatwyobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :**