Christmas tag



Cześć i czołem kochani!

Dziś w bardziej świątecznym klimacie i na luzie, bo mam dla was christmas tag ;).
Pytania były różne więc powybierałam sobie kilka i zapraszam na drugi post z serii tygodnia świątecznego :).




1. Ulubiony świąteczny film.
Jeśli myślicie, że to Kevin to jesteście w błędzie. Lubiłam go jak byłam młodsza i nie w takiej ilości. Jak dla mnie ulubionym świątecznym filmem są "Listy do m" (niebawem recenzja 2 części).

2.Ulubione kolędy?
Zdecydowanie "Cicha noc", a ze świątecznych piosenek "Let it snow", "The red nose reindeer", "Shake it up" i dużo dużo duuuużo innych ale do tego trzeba osobnego postu.

3. Ulubione wigilijne danie?
Barszcz z uszkami i pierogi są najlepsze :D

4. Otwierasz prezenty w wigilię czy w świąteczny poranek?
W wigilię po kolacji ;)

5. Tradycje świąteczne
Czytanie pisma przed rozpoczęciem potem dzielenie się opłatkiem jedzenie, rozmawianie, otwieranie prezentów i kolędy :D.

6. Ulubiony świąteczny zapach?
Żywa choinka to jest to! No i jeszcze wszystkie zapachy potraw ;).

7. Świąteczne kolory?
Biel, czerwień, złoto i zielony :D

Króciutki luźny tag, nie ma co się rozpisywać. Jeśli macie ochotę odpowiadajcie na pytania w komentarzu! :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o film też lubię Kewina, prezenty też otwieram po wigilijnej kolacji, barszcz uwielbiam jednak u nas się o nie jada w Wigilję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a co jadacie w wigilie z zup czy nic nie podaje się u Ciebie w domu tego typu?

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :**