5 sposobów na... szkołę

Witam wszystkich!

Dziękuję za komentarz pod ostatnim postem jest mi bardzo bardzo miło i jeszcze raz dziękuję!

Dziś zapraszam was na 5 sposobów na powrót do szkoły, ponieważ szkoła się zbliża i trzeba się do tego przygotować. Jeśli myślisz, że wrzucę tu mój haul szkolny to się mylisz, bo po pierwsze nikogo to nie interesuje, a po drugie po co się chwalić?

Zapraszam!






Pewnie wielu z was skończyło szkołę i idzie do zupełnie nowej nie znając swojej klasy. Jak ja dobrze pamiętam ten moment kiedy szłam do liceum i cały wrzesień mogłabym wymiotować z nerwów. To nie było przyjemne, a do tego trafiła mi się dość nieprzyjemna i podzielona klasa na tych "lepszych" i "gorszych" są jeszcze ci "najgorsi" ja należę do tej grupy po środku (jeeej?). W tym roku zakończę moją edukację z tą klasą i nie wiem czy śmiać się czy płakać, bo MATURA!
Dość użalania przejdźmy do tematu notki!

1. Uśmiechnij się! 
Nikt nie przyciągnie do siebie znajomych mając cały czas smutny wyraz twarzy. Do tego jeszcze bądź miły i wesoły. Ja cały czas się śmieje i uśmiecham do wszystkich przez co teraz mówią, że jestem "urocza" i "słodka" (czy ja jestem aż tak głupia?). Do tej pory nie wiem co to znaczy, bo jak dla mnie jestem słodka jak komar albo mucha nad ranem ale okej nie ważne. Uśmiechajcie się i bądźcie mili, a poznacie fajnych ludzi.

2. Ucz się systematycznie
Nie ma nic gorszego od niesystematyczności mówi Ci to starsza koleżanka.

3. NIE ZOSTAWIAJ NICZEGO NA OSTATNIĄ CHWILĘ!
To jest punkt istotny. Ja do tej pory się go nie nauczyłam, a potem żałuję mojej decyzji, bo muszę nauczyć się ogromnej partii materiału w jedną noc. Wbrew pozorom zależy mi na szkole i ocenach i nie piszę ściąg tylko skoro już zwaliłam sprawę to zarywam nockę i się uczę i dostaje dobre oceny chyba, że dla was 4 nie jest dobra to przepraszam ja dostaje 4 (chyba nie jestem degeneratem?).

4. Nowy rok nowe rzeczy?
Poszukaj rzeczy z poprzednich lat i jeśli znajdziesz to nie musisz znów kupować!
Tym sposobem zaoszczędzisz troszkę pieniążków.

5. Wyznacz cel.
Ja tego już nie robię, bo mi to nigdy nie wychodziło ale być może Tobie pomoże z motywacją. Spisz sobie na kartce twoje cele i dąż do tego by je spełnić. Nie wypisuj 50 punktów wystarczą 3, będzie ci je łatwiej wykonać, a jeśli to zrobisz to będziesz z siebie dumny!
Jeśli kogokolwiek to zmobilizuje to też postawię sobie takie cele ale o tym w innym poście.

Jeśli idziesz do nowej szkoły to nie stresuj się, bo nie ma czym szkoda Twoich nerwów ;)! 

Jak wy przygotowujecie się do nowego roku szkolnego?
Macie jakieś inne rady, o których warto wspomnieć?
Czy seria "5 sposobów na..." byłaby przez was mile widziana? 

Piszcie w komentarzach co myślicie

Ps. Jeśli macie jakieś pomysły na post to piszcie śmiało na: borysowykot@gmail.com (nie oceniajcie mnie)
Jeśli macie jakiś problem i nie macie z kim pogadać też możecie pisać postaram się pomóc na miarę moich możliwości

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14391013/?claim=key2mttbry6">Follow my blog with Bloglovin</a>

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :**